Dag 6: rustdag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marco Lesmeister - WaarBenJij.nu Dag 6: rustdag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marco Lesmeister - WaarBenJij.nu

Dag 6: rustdag

Door: Marco Lesmeister

Blijf op de hoogte en volg Marco

15 December 2015 | Vietnam, Hanoi

Pffff, om 4.45 uur schrokken we wakker. We zouden toch om half 5 aankomen in Hanoi? Hadden we ons station gemist? Gelukkig bleek al gauw dat dit niet het geval was, dus maar snel alles opruimen en de tas weer inpakken, klaar om van boord te gaan.

Ongeveer een half uur later werd omgeroepen dat station Hanoi in aantocht was, de eindbestemming van deze trein. Dat kon dus niet eens verkeerd gaan!

We hadden met het hotel afgesproken dat we elkaar bij uitgang 8 zouden treffen, maar er stond al iemand op het perron op ons te wachten, weer met het bordje Monique Scherpbier.

Met z'n allen de taxi in op weg naar het hotel waar de reis begon. Omdat het nog heel vroeg was, konden we lekker doorrijden en waren we met een paar minuten bij het hotel.

De verdere dag zouden we rustig aan doen, dus zodra we een sleutel hadden gekregen, zijn we eerst allemaal nog een paar uurtjes gaan slapen. Daarna even opfrissen voor een klein rondje door Hanoi. We zijn even een kop koffie wezen drinken bij het meer, en zijn daarna weer teruggegaan naar het hotel.

's Avonds nog wat gegeten in de stad (Italiaans dit keer) maar verder niets meer gedaan. Deze stad kennen we intussen wel, het is tijd om weer verder te gaan. Lekker op tijd weer naar bed (blijkbaar hebben we nog wat slaap in te halen) want de volgende ochtend zouden we gaan vertrekken richting Halong Bay, een bootreis van 3 dagen.

Dat schijnt heel mooi te zijn....